למרות המלחמה: יהודי אומן לא מתכננים לעזוב

נתי קאליש 2 Comment on למרות המלחמה: יהודי אומן לא מתכננים לעזוב

למרות ההתפתחויות במלחמה בין רוסיה לאוקראינה, אברכי חבורת האברכים המתגוררים בעיר אומן סמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב זיע"א החליטו לא לעזוב את העיר | בתלמוד התורה המקומי הלימודים ממשיכים ביתר שאת ויתר עוז באמונה שהבל פיהם של תינוקות של בית רבן יעמוד לזכותם

צילום: ברסלב live צילום: צילום: ברסלב live
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה שרצף הדיווחים מההתפתחויות במזרח אירופה זורמים כל העת, וכבר נראה שזה עניין של זמן עד שתפרוץ מלחמה כללית באוקראינה, אברכי חסידי ברסלב המתגוררים בעיר אומן שבאוקראינה החליטו שהם נשארים במקום למרות כל החששות. סמוכים ובטוחים על כוחו הגדול של רי נחמן מברסלב זיע"א הצדיק השוכן במקום שיגן בעדם.

בתלמוד התורה המקומי בהנהלת הרב יעקב ג'אן שליט"א הלימודים ממשיכים להתקיים ביתר שאת ויתר עוז, מתוך אמונה כי הבל פיהם של תינוקות של בית רבן שאין בו חטא, וודאי יעמוד לזכותם.

בעיצומה של המתיחות הגדולה השוררת באוקראינה, עולים התלמידים ביתר שאת מידי יום, עם סיום הלימודים לציון הקדוש, שם הם מעתירים יחד עם המלמדים לישועת עם ישראל, שלא תפרוץ ח"ו מלחמה ושלא יהיה חלילה שום נזק ליהודים. בתפילתם הם מבקשים שחסידי ברסלב יוכלו להמשיך לבוא ולפקוד את ציונו הקדוש במשך כל ימות השנה ובפרט בראש השנה ללא כל חשש ומורא.

בתיעודים שהגיעו לידינו ניתן לראות את ילדי החיידר ממשיכים בלימודם כרגיל, ומתפללים בציון הקדוש שלא תפרוץ חלילה מלחמה בכל רחבי אוקראינה.

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה מטורפים?, גברים!